• img1g.jpg
  • img2d.jpg
  • img3d.jpg
  • img4f.jpg
  • img5s.jpg
  • img6g.jpg
  • img7a.jpg
  • img8f.jpg
  • img9h.jpg
  • img10j.jpg
Obystroy.com
Міжнародна сертифікація
Навч.-практичний центр

Участь у міжнародній науково-практичній конференції «Логістика та інформаційні технології на залізничному транспорті»

Логістика є віддзеркаленням конкурентоспроможності держави у світі.  Логістична інфраструктура включає транспортні, комунікаційні, складські та обслуговуючі елементи, пов'язані з додатковою обробкою товарів, з наданням торговельних, побутових та адміністративних послуг, які забезпечені необхідними ресурсами.


Питанням розвитку транспортної логістики країн Європи була присвячена міжнародна науково-практична конференція «Логістика та інформаційні технології на залізничному транспорті», яка відбулася у Технікумі залізничного транспорту міста Бельці (Молдова). У конференції взяли участь представники з 7 країн: України, Словаччини, Польщі, Литви, Молдови, Румунії, Грузії.  Україну представляли: директор Козятинського МВПУЗТ Стецюк Андрій Олексійович та заступник директора Осіпчук Лариса Василівна. Андрій Олексійович представив концепцію розвитку логістики на залізничному транспорті України.


Основні питання організації транспортної логістики Молдови висвітив Дімітру Соломон, доктор наук, ректор Академії транспорту та комунікацій. Викладачі Технікуму залізничного транспорту міста Бельці Галина Зазуля та Володимир Бежан розкрили питання щодо вдосконалення організації вантажних перевезень залізничним транспортом в умовах зниження об’ємів перевезень, проаналізували стан  модальних перевезень контейнерних вантажів (IS CFM) та надали пропозиції  щодо реформування залізничного транспорту Молдови. Представники Словаччини та Польщі Рената Яношикова та Рішард Писса зробили аналіз стану логістики на залізничному транспорті в їхніх країнах. Звернули особливу увагу на закриття професійних навчальних закладів під час реформування залізниці, що призвело до зниження якості підготовки та дефіцит робочих кадрів на залізничному транспорті.


Розглядаючи питання транспортної логістики учасники конференції прийшли до висновку, що транспортна логістика, яка має давню історію, в різних країнах хоч і розвивалася по-різному, але на даний час повинна мати єдині норми та правила для всіх суб’єктів господарювання.


Особливу увагу на конференції було відведено питанню підготовки професійних кадрів з логістики. Із виступів учасників конференції стало зрозуміло, що підготовка первинних кадрів для забезпечення логістичного процесу на залізничному транспорті у всіх країнах здійснюється на належному рівні.


В Україні логістика розвивається відповідно до світових тенденцій, здійснює вагомий вплив на економічний потенціал країни. При реформуванні українських залізниць, звичайно, потрібно керуватися досвідом науки, яка аналізує та прогнозує розвиток транспорту. Ми сподіваємося, що нове керівництво, враховуючи досвід європейських країн, не буде робити помилок: зверне увагу на професійну  підготовку кадрів для залізниці, чітко визначить, які професії на залізниці є галузевими, а які - державного значення. Тому що при  реформуванні залізниці в Польщі та Словаччині йшли шляхом приватизації тих ресурсів, що приносять прибуток: вагони, локомотиви, пасажирські перевезення, рухомий склад. А колія, контактна мережа, інфраструктура залишалися завжди на фінансуванні у держави, бо вони прибутку не дають. Тому підготовку кадрів для цих видів робіт потрібно проводити за держаним замовленням і ці професії віднести до державного значення.

 
Авторизація



Голосування
Чому Ви обрали для навчання КМВПУЗТ?
 
Партнери