- Звітність про використання коштів
- Замовлення підручників
- Нормативно-правові акти
- Структура та орган управління
- Мова навчального процесу
- Статут КМВПУЗТ
- Ліцензії
- Правила прийому 2024
- Кадрове забезпечення
- Вакансії
- Ліцензійний обсяг
- Фінансово-господарська діяльність
- Перелік освітніх послуг
- Звіт директора КМВПУЗТ
- Освітні програми
- Моніторинг якості освіти
- Гуртожитки КМВПУЗТ
- Мережа та контингент
- Інклюзія та доступність
Міжнародна співпраця
Головна статті |
---|
Міжнародна співпраця |
Обмін досвідо в рамках міжнародної Асоціації... |
Всі сторінки |
Міжнародна Асоціація "Освіта без кордонів"
Одним із пріоритетних напрямків роботи Козятинськогоміжрегіонального вищого професійного училища залізничного транспорту є його участь в міжнародній програмі «Освіта без кордонів».
25 жовтня 2002 року була укладена угода між професійно-технічним залізничним училищем м. Тренчин (Словаччина) та Козятинським міжрегіональним вищим професійним училищем залізничного транспорту, завдяки якій навчальний заклад став активним учасником цієї міжнародної програми.
"Освіта без кордонів"... Це міжнародна програма, участь в якій співпрацюють профтехучилища залізничного профілю із 17 країн світу (Україну представляє Козятинське МВПУЗТ).
Дружба не має ні кордонів, ні часу… Це підтверджує співпраця Козятинського МВПУЗТ та Доправної академії з Тренчина, яка триває вже майже 30 років. Перші дружні контакти з Тренчином були започатковані ще за радянських часів, а нового розвитку ці відносини набули після 25 жовтня 2002 року в результаті підписання угоди про співпрацю професійно-технічного залізничного училища м. Тренчин (Словаччина) та Козятинського міжрегіонального вищого професійного училища залізничного транспорту.
Результат такої співпраці – обмін досвідом щодо проведення виробничної практики для учнів споріднених IES-професій, учнів-будівельників та з питань впровадження інформаційних технологій в навчально-виховний процес, відрядження учнів за кордон з метою вивчення іноземних мов, інтеграції молоді різних країн і включення в інтеграційні процеси молодих спеціалістів східних регіонів Європи.
Така співпраця відкриває великі можливості для розвитку української профтехосвіти та наближає її до Європейських стандартів. Її обовязково необхідно продовжувати і вдосконалювати…