- Стратегія розвитку
- Звітність про використання коштів
- Замовлення підручників
- Нормативно-правові акти
- Структура та орган управління
- Мова навчального процесу
- Статут КМВПУЗТ
- Ліцензії
- Правила прийому 2025
- Кадрове забезпечення
- Вакансії
- Ліцензійний обсяг
- Фінансово-господарська діяльність
- Перелік освітніх послуг
- Звіт директора КМВПУЗТ
- Освітні програми
- Моніторинг якості освіти
- НМТ-2025
- Гуртожитки КМВПУЗТ
- Мережа та контингент
- Інклюзія та доступність
ПРО НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ СЕРЦЕ…


Минув ще один тиждень в житті нашого училища. Це був Тиждень методичної комісії гуманітарного циклу, який грав барвами насичених і цікавих заходів. Готуючись до нього, творчі мовники перефразували слова Аристотеля і сформували свою афірмацію: «Освіта – це навчання розуму через виховання серця».
Мова і література є життєво важливими для людини. Вони формують світогляд, допомагають виражати свої почуття, розуміти інших та будувати майбутнє. Без мови неможливо існування культури й нації, а без літератури — духовний розвиток особистості.
Наші викладачі гармонійно поєднали ці дві важливих складових, плануючи свої позаурочні предметні заходи та уроки.
От як все виглядало:
- інтелектуально-розважальна гра з англійської мови «Хто зверху?» (викладачка Алла Рожновська) - динамічна, драйвова; локації пов’язані з майбутньою професією та життям ;
- вікторина із зарубіжної літератури та англійської мови «Кмітливі та розумні» (викладачки Дарина Огороднійчук, Лілія Снітко) – веселий настрій, цікаві завдання, ігрові моменти, «спортивні хвилинки»;
- брейн-ринг із зарубіжної літератури «Знавці літератури» (викладачки Надія Григорук, Тетяна Дзецюк) – подорож між країнами та захоплюючими літературними творами; сучасно, азартно, з приємним післясмаком;
- показовий урок з української мови, тема «Фемінітиви та їх утворення» (методист, викладачка Маргарита Міськова) – актуально для всіх присутніх;
- поетичний калейдоскоп «Поезія – це завжди неповторність» (методист, викладачка Маргарита Міськова) – подорож емоціями; гра на різних відтінкових нотах, що викликає поетичне слово.
І на завершення: ми намагалися ще раз показати, як конче необхідно берегти рідну мову , розвивати літературні традиції та ніколи не припиняти пізнавати світ через слово.