- Звітність про використання коштів
- Замовлення підручників
- Нормативно-правові акти
- Структура та орган управління
- Мова навчального процесу
- Статут КМВПУЗТ
- Ліцензії
- Правила прийому 2024
- Кадрове забезпечення
- Вакансії
- Ліцензійний обсяг
- Фінансово-господарська діяльність
- Перелік освітніх послуг
- Звіт директора КМВПУЗТ
- Освітні програми
- Моніторинг якості освіти
- Гуртожитки КМВПУЗТ
- Мережа та контингент
- Інклюзія та доступність
Проведення установчого вебінару
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №320 від 17.03.2021 р. «Про організацію та проведення ІІІ етапу Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності серед здобувачів професійної((професійно-технічної) освіти у 2021 році» 5 – 6 травня 2021 р. на базі ДПТНЗ «Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту» в режимі онлайн буде проведений ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної(професійно-технічної) освіти з професії «Машиніст тепловоза», кваліфікація «Помічник машиніста тепловоза».
21 квітня 2021 року відбувся установчий вебінар щодо проведення конкурсу, до якого доєдалися організатори регіональних локацій (керівники та представники навчально-методичних (науково-методичних) центрів (кабінетів) України), технічні фахівці та асистенти ЗП(ПТ)О України (учасники конкурсу).
Із вступним словом щодо організаційних питань до проведення конкурсу виступили директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Вінницької області Дорош Василь Степанович та методист вищої категорії відділу науково-методичного забезпечення професійної освіти Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Богданович Ольга Іванівна, а також директор Козятинського МВПУЗТ Стецюк Андрій Олексійович.
Питання технічної підтримки конкурсу висвітлив для присутніх інженер-електронник Козятинського училища Римша Д.О., питання щодо методичних рекомендацій до локацій та проведення – заступник директора училища Міськова М.Г.
Засідання пройшло на високому рівні.
Дякуємо усім присутнім за плідну співпрацю!